• آخرین
  • روند
  • همه
  • گردشگری
  • تئاتر
  • فرهنگی و هنری

»سومین اجلاس ملی مشتری مداری و توسعه کسب وکار «

آبان 30, 1403

غروب آفتاب

خرداد 26, 1404

صدای پرندگان

خرداد 25, 1404

حمله اسرائیل به چند نقطه از ایران و ترور چند چهره/ شهادت سرلشکر باقری، سرلشکر سلامی،، سرلشکر رشید، دکتر طهرانچی، دکتر عباسی و جمعی از مردم

خرداد 23, 1404

فوری/ سردار سلامی فرمانده کل سپاه در حمله اسرائیل به شهادت رسید

خرداد 23, 1404

دل نوشته ای درباره صدای باد

خرداد 16, 1404

دل نوشته ای درباره زیبایی طبیعت

خرداد 14, 1404

دل نوشته ای درباره دوستان نامرد و دوستی های بی اساس که در آن در رفاقت خیانت می شود

خرداد 13, 1404

بررسی روان شناختی انگیزه های موفقیت

خرداد 13, 1404

تاثیر تغییرات اقلیمی بر تنوع زیستی

خرداد 9, 1404

*شالودشکنی فرهنگی استعاره، از بومیسازی تا گفتمان اجتماعی*

خرداد 9, 1404

“اسپرچوب؛ پیشگام دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری در ایران”

خرداد 6, 1404

هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

اردیبهشت 1, 1404
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • تئاتر
جمعه, خرداد 30, 1404
  • ورود کاربر
مدیاخبر
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • تئاتر
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
مدیاخبر
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه اسلایدشو

»سومین اجلاس ملی مشتری مداری و توسعه کسب وکار «

آبان 30, 1403
در اسلایدشو, اقتصادی, ویژه
0

پیرو برگزاری موفق دو دوره «اجلاس ملی مشتری مداری و توسعه کسب وکار» طی سالهای 1401 و ،1402 هلدینگ ستاپ در نظر دارد سومین دوره این اجلاس را با حضور و مشارکت سازمان ها و نهادهای دولتی و عمومی، شرکت های تولیدی و خدماتی و متخصصین و کارشناسان حوزه کسب وکار برگزار نماید.

در این رویداد که بیست و ششم دی ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزارمیگردد، آخرین دستاوردهای علمی این عرصه توسط اساتید تراز اول کشوری برای حاضرین ارائه گردیده و مسائل روزحوزه کسب وکار کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

ریاست این رویداد مهدی قدمی از مهم ترین سرفصل های اجلاس به «شناسایی نیاز مشتری از میان خواسته های مشتری»،«توسعه فرهنگ مشتری مداری در سازمان»، «مدیریت تجربه مشتری در مسیر خلق رضایت» و«مدیریت شکایات مشتریان »اشاره نمود.

همچنین در این رویداد، از مدیران کسب وکارهای برتر کشور در زمینه مشتری مداری، تجلیل و تکریم به عمل خواهد آمد.
علاقه مندان میتوانند جهت حضور در این گردهمایی، از طریق لینک زیر برای ثبت نام اقدام نمایند:

https://setupholding.com/st10049/

برچسب: - آسان تجارتاجلاسبرندسازیتجربه مشتریسفیرسمینارمشتری مداریمهدی قدمیهلدینگ ستاپهمایش
پست قبلی

کنفرانس گسترش کریدور بین المللی شمال به جنوب

پست بعدی

دکتر امیرحسین حسینی کیست؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 15 =

  • روند
  • دیدگاه ها
  • آخرین

«موش» به شهرزاد می‌آید

اسفند 27, 1399

درفش رزم دبير بخش پوستروعکس ششمین جشنواره تئاترخلاق فراخوان اين بخش را منتشر كرد

بهمن 24, 1399

آریا درفش رزم داورمسابقات مهارت بین دوکشور ایران و روسیه شد

بهمن 25, 1399

«موش» به شهرزاد می‌آید

0

هنرمندان هم در حریم «تئاتر شهر» حس امنیت ندارند!/ مصائب یک شلختگی

0

فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی برای اجرا و پخش آنلاین

0

غروب آفتاب

خرداد 26, 1404

صدای پرندگان

خرداد 25, 1404

حمله اسرائیل به چند نقطه از ایران و ترور چند چهره/ شهادت سرلشکر باقری، سرلشکر سلامی،، سرلشکر رشید، دکتر طهرانچی، دکتر عباسی و جمعی از مردم

خرداد 23, 1404
لینک ها: | یدکیو | ذغالیها | ولوزماجور | تارپودکارپت | کتیرو | دالمیکر | دانه روغنی | آیاسنشیال اویل | روسریگلی | اویلانجین | ایرانی بازی | یوپیاسمارکت | فیتپینو | فیشمیش | اوتو | بستسالمون | زیراندازآنلاین | دشتبهشت | آیرادیاتور | گلسوب | دکمه ساز | حصیریاب | چکش هیدرولیک | فریزرز | دکمه ساز | Arad Branding
مدیاخبر

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد.

منوی سریع

  • درباره مدیا خبر
  • تبلیغات
  • حریم حصوصی
  • تماس با مدیا خبر

ما را دنبال کنید:

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • تئاتر

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد.