• خانه
  • اخبار ویژه
  • مقالات
شنبه, آذر 22, 1404
  • ورود کاربر
مدیاخبر
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • مقالات
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
مدیاخبر
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه اقتصادی

فرصت طلایی برای توسعه بازارهای بین المللی

یک فعال حوزه تکنولوژی گفت:فرصت توسعه بازار بین المللی در همایش تجاری سازی استارتاپ هاهمایشی که درحال برگزاری است با توجه به بازار بین المللی ایجاد شده تا فرصت های توسعه بازار به خصوص کانادا و اروپا را تحلیل کنیم.

28 دی 1403
در اقتصادی

کیوان نقره کار,فعال در حوزه تکنولوژی, در رابطه با رویداد تجاری سازی استارتاپ ها گفت: شرکت های استارتاپ به طور معمول شرکت های نوپا و مبتنی بر فناوری و آماده بزرگ شدن در ابعاد فنی و تجاری هستند .

وی به همایش تجاری سازی استارتاپ ها اشاره کرد و گفت: همایشی که درحال برگزاری است با توجه به بازار بین المللی ایجاد شده تا فرصت های توسعه بازار به خصوص کانادا و اروپا را تحلیل کنیم.

این فعال حوزه تکنولوژی ادامه داد: مجموعه هلدینگ گام انرژی که متولی این همایش است سال ها در این زمینه فعالیت دارد و استارتاپ های مختلفی را به اروپا و آمریکا انتقال و با جذب سرمایه,به توسعه بازارشان کمک کرده است.

وی در پاسخ به اینکه در این زمینه آیا ممکن است خروج متخصصان مغزها صورت بگیرد به خبرنگار ما گفت: اساسا این اتفاق رخ نخواهد داد چرا که حضور استارتاپ ها در کشورهای مختلف بیشتر جنبه ارزآوری دارد و این فرصت ها باعث زنده شدن کسب وکاها در داخل کشور است و در نهایت منجر به کارآفرینی و توسعه رویکرد دیجیتال می شود.

نقره کار به تعریف تجاری سازی پرداخت و گفت: اساسا تجاری سازی یعنی یک ایده و محصول را به درآمد پایدار تبدیل کنیم بنابراین تجاری سازی از زمان ایده پروری آغاز می شود.و اینکه این مسیر از کجا شروع می شود بسته به نوع شرکت ها و کشورها متفاوت است چرا که قوانین متفاوت است و خوبی هلدینگ گام انرژی این است مسیر این فرایند و ادبیات حضور در کشورها را می داند و می تواند هزینه ها را کاهش و تسهیلات ایجاد کند.

نقره کار به راه ارتباط لا هلدینگ گام اشاره کرد و گفت: برای ارتباط استارتاپ ها با مجموعه هلدینگ گام, کافی است گام انرژی را در گوگل جستجو و کارشناسان آماده پاسخگویی و ارائه هستند.

 

وی در پایان افزود: اگر می خواهیم اقتصاد پویا داشته باشیم بی شک باید با شرکت های بین المللی همکاری داشته باشیم و نیاز است مرزها درنوردیده شود و افراد ارتباطات خودشان را گسترش دهند و هر چقدر ارتباط صورت بگیرد قطعا اقتصاد پایدار تر هم در کشور رقم می خورد.

برچسب: اتاق بازرگانی ایران و عماناستارتاپانجمن دوستی ایران و کاناداکیوان نقره کارهلدینگ گام،

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 15 =

آخرین اخبار

«اعتراف‌های ناخواسته دبیر؛ تأیید ضمنی بر ضعف جشنواره جهانی»

همایش تخصصی کوچینگ و کتاب با حضور اساتید برجسته کشور برگزار شد

تناقض رفتاری؛ دعوت به تماشا، عدم حضور وزیر»

هوش مصنوعی یک اشتباه کوچک کرد؛ و کل کمپین تبلیغاتی را نابود کرد!

چرا ارسال پیامک منطقه‌ای بهترین ابزار بازاریابی ۱۴۰۴ شد؟

. «آذرنقش»؛ گامی برای احیای جایگاه حرفه‌ای ابرنگ در هنر معاصر

  • خانه
  • اخبار ویژه
  • مقالات
تماس با ما: 09364218877

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • مقالات

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد.