• آخرین
  • روند
  • همه
  • گردشگری
  • تئاتر
  • فرهنگی و هنری

درمان ویژه، پاداش بانک پاسارگاد به مشتریان وفادار

مهر 9, 1402

بررسی روان شناختی انگیزه های موفقیت

خرداد 13, 1404

تاثیر تغییرات اقلیمی بر تنوع زیستی

خرداد 9, 1404

*شالودشکنی فرهنگی استعاره، از بومیسازی تا گفتمان اجتماعی*

خرداد 9, 1404

“اسپرچوب؛ پیشگام دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری در ایران”

خرداد 6, 1404

هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

اردیبهشت 1, 1404

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

فروردین 31, 1404

تأثیر گفت‌وگوهای منطقه‌ای بر انتظارات اقتصادی و تصمیم‌های کسب‌وکارها

فروردین 30, 1404

مجاهد حاج نوری کمیل المالکی، دبیرکل محترم حزب الدعوه اسلامی.

فروردین 29, 1404

اهداف نهضت امام حسین (ع) اثر استاد ابراهیم صنوبر

فروردین 27, 1404

تحلیل زبان بدن دونالد ترامپ

فروردین 22, 1404

تجربه قذافی و صدام را تکرار کند‌!

فروردین 22, 1404

کتاب توابین روایتی نو از استاد ابراهیم صنوبر

فروردین 21, 1404
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • تئاتر
سه شنبه, خرداد 13, 1404
  • ورود کاربر
مدیاخبر
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • تئاتر
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
مدیاخبر
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

درمان ویژه، پاداش بانک پاسارگاد به مشتریان وفادار

مهر 9, 1402
در سایر اخبار ویژه
0

ارایه خدمات درمانی ویژه به مشتریان فرین، زرین و سیمین نشان می دهد که بانک پاسارگاد نگاه ویژه ای به مشتریان وفادار خود دارد.

به گزارش مدیاخبر به نقل از پول نیوز، یکی از مهترین چالش‌هایی که گریبانگیر مردم شده، دارو و درمان است و، چون هزینه‌های درمانی عدد بسیار بالایی می‌شود، بسیاری از مردم از عهده پرداخت هزینه‌های آن بر نمی‌آیند. به همین دلیل بسیاری از خدمات درمانی از سبد خانوار‌ها پر کشیده و استفاده نکردن از دارو و درمان، سلامتی مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

بی توجهی بیمه‌ها به درمان

در شرایطی که بیمه‌ها انواع خدمات بیمه‌ای در زمینه خودرو، حوادث و… را متعهد می‌شوند و قرارداد‌های گسترده‌ای در این زمینه‌ها می‌بندند، شاهد هستیم از زیر بار قرارداد‌های بیمه‌ای شانه خالی می‌کنند و بستن یک قرارداد درمانی برای شرکت‌های بیمه‌ای با موانع بسیاری رو به رو می‌شود. مقایسه مبلغ حق بیمه با هزینه‌های درمانی نشان می‌دهد که بیمه‌های درمانی به هیچ عنوان توجیه ندارد و چنانچه بیمه‌ها به سوی درمان بروند، با زیان جدی رو به رو خواهند شد.

جذابیت درمان

شرایط نامناسب درمان کنونی نشان می‌دهد که هر دستگاه، سازمان یا نهادی که بخواهد بخشی از هزینه‌های درمانی را متقبل شود، با استقبال قابل توجه مراجعه کنندگان رو به رو می‌شوند. البته وزارتخانه ها، دستگاه‌ها و نهاد‌ها در قالب بیمه‌های گروهی درمان، خدمات ویژه‌ای برای کارکنان خود قایل می‌شوند که تا حدودی توجیه پذیر است، اما توجه به سلامت و درمان افرادی که ارتباط مستقیم شغلی با دستگاه اداری ندارند، نه تنها جالب توجه بلکه تعجب آور و حتی شوکه کننده است.

رتبه بندی مشتریان

اداراتی همچون بانکها، به دلیل میزان مراجعه کنندگان، با دیگر بخش‌ها متفاوت هستند. مراجعه افراد به بسیاری از دستگاه‌ها محدود است و ارتباط زیادی برقرار نمی‌شود، اما برخی دستگاه‌های دیگر همچون بانکها، مراجعه کنندگان بسیاری دارند. مشتریان بانک دایم در حالی دریافت خدمات به روش‌های مراجعه حضوری یا فضای مجازی هستند که البته این افراد نیز دسته بندی می‌شوند. اینکه افراد خدمات معمول را یک بانک انجام دهند، اما سپرده گذاری یا برخی خدمات دیگر که به نفع بانک تمام می‌شود را در بانک دیگری فعال کنند، باعث می‌شود مشتریان از نظر بانک دسته بندی شوند.

پاداش وفاداری

یکی از بانک‌هایی که برای مشتریان اهمیت ویژه‌ای قایل است، بانک پاسارگاد است. این بانک مشتریان را بر اساس ارتباطی که با بانک برقرار می‌کنند، به چهار گروه فرین، زرین، سیمین و بلورین تقسیم کرده است. پاسارگاد برای مشتریان خود باشگاهی راه اندازی کرده و بر اساس ارتباطی که با بانک برقرار می‌کنند، نگاه ویژه‌ای به هرکدام از آن‌ها دارد. نگاه بانک پاسارگاد به مشتریان وفادار خود، تابع ارتباطی است که با بانک برقرار می‌کنند که برای آن‌ها پاداش‌هایی در نظر می‌گیرد و این ارتباط هرچه مفیدتر باشد، پاداش‌های بهتری شامل حال مشتریان می‌شود.

پاداش سلامت نسیم

اما بانک پاسارگاد در اقدامی که تاکنون سابقه نداشته، برای مشتریان وفادار خود، خدمات درمانی مناسبی درنظر گرفته که درخور توجه است به نوعی که بانک پاسارگاد با هدف افزایش سطح رضایت‌مندی اعضای باشگاه مشتریان وفادار بانک، امکان استفاده از خدمات مرکز طب پیشگیری و ارتقای سلامت نسیم را برای اعضا فراهم کرده است. بانک پاسارگاد امکان بهره‌مندی از خدمات مرکز طب پیشگیری و ارتقای سلامت نسیم با شرایط ویژه برای سه گروه از مشتریان (فرین، زرین، سیمین) به‌ترتیب با تخفیفات (۲۵%، ۲۰%، ۱۵%) را تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت‌۱۴۰۳ فراهم کرده است. شرایط در نظر گرفته شده در این طرح استفاده از خدمات طب پیشگیری و ارتقاء سلامت، خدمات تشخیصی، گزارش نتایج خدمات مذکور در بستر سامانه الکترونیکی پایش سلامت و مشاوره سلامت از طریق مرکز تماس نسیم سلامت است.

خدمات گسترده سلامت

از آنجا که خدمات درمانی بسیار مهم است، بانک پاسارگاد خدماتی را در نظر گرفته که بسیار گسترده است. خدمات عمومی، معاینات عمومی، آزمایشات، سونوگرافی، رادیوگرافی، اسپیرومتری، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، قلب و عروق، تغذیه، طب ورزش، سنجش تراکم استخوان، متخصص داخلی جهت معاینه و جمع‌بندی، خدمات مراقبت و پیگیری سالانه از جمله خدمات قابل ارائه به اعضای باشگاه مشتریان وفادار در مرکز نسیم سلامت است. مشتریان گرامی جهت بهره‌مندی از این خدمات می‌توانند به هر یک از شعبه‌های بانک پاسارگاد مراجعه و به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر با باشگاه مشتریان بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۷۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

برچسب: بانک پاسارگادزرینسیمینفرینکورش شرفشاهیمشتریان وفادار
پست قبلی

بانک دی در مسیر قانونمداری

پست بعدی

عزم جدی بیمه دانا برای مدیریت ریسک ساختمان‌های نامطمئن

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + چهار =

  • روند
  • دیدگاه ها
  • آخرین

«موش» به شهرزاد می‌آید

اسفند 27, 1399

درفش رزم دبير بخش پوستروعکس ششمین جشنواره تئاترخلاق فراخوان اين بخش را منتشر كرد

بهمن 24, 1399

آریا درفش رزم داورمسابقات مهارت بین دوکشور ایران و روسیه شد

بهمن 25, 1399

«موش» به شهرزاد می‌آید

0

هنرمندان هم در حریم «تئاتر شهر» حس امنیت ندارند!/ مصائب یک شلختگی

0

فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی برای اجرا و پخش آنلاین

0

بررسی روان شناختی انگیزه های موفقیت

خرداد 13, 1404

تاثیر تغییرات اقلیمی بر تنوع زیستی

خرداد 9, 1404

*شالودشکنی فرهنگی استعاره، از بومیسازی تا گفتمان اجتماعی*

خرداد 9, 1404
لینک ها: | یدکیو | ذغالیها | ولوزماجور | تارپودکارپت | کتیرو | دالمیکر | دانه روغنی | آیاسنشیال اویل | روسریگلی | اویلانجین | ایرانی بازی | یوپیاسمارکت | فیتپینو | فیشمیش | اوتو | بستسالمون | زیراندازآنلاین | دشتبهشت | آیرادیاتور | گلسوب | دکمه ساز | حصیریاب | چکش هیدرولیک | فریزرز | دکمه ساز | Arad Branding
مدیاخبر

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد.

منوی سریع

  • درباره مدیا خبر
  • تبلیغات
  • حریم حصوصی
  • تماس با مدیا خبر

ما را دنبال کنید:

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • تئاتر

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد.