• خانه
  • اخبار ویژه
  • مقالات
سه شنبه, آذر 18, 1404
  • ورود کاربر
مدیاخبر
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • مقالات
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
مدیاخبر
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سیاسی

حضور گسترده به‌پرداخت از خرده فروشی تا فروش اینترنتی

2 خرداد 1402
در سیاسی

به گزارش مدیاخبر به نقل از پول نیوز، مدتهاست از اقتصاد دولتی به عنوان چالشی جدی یاد می‌شود و بر دو بخش دیگر تعریف شده در قانون اساسی یعنی تعاونی و بخش خصوصی تاکید می‌شود. اکنون این سوال پیش می‌آید که چه اقداماتی نیاز است تا بخش خصوصی تقویت شود و تا چه اندازه این اقدامات صورت گرفته است.

از آنجا که بخش خصوصی در همه زمینه‌ها نیازمند حمایت و همکاری است، از مدیرعامل شرکت به‌پرداخت سوال شد که با توجه به تاکید اقتصاد کشور بر خصوصی‌سازی، به پرداخت تا چه اندازه می‌تواند با بخش خصوصی همکاری داشته باشد و چگونه می‌تواند مشکلات آنان را رفع کند؟ که محمدمهدی تقی پور پاسخ داد: اکثر مشتریان شرکت به پرداخت در حوزه تبادل پولی، بخش خصوصی هستند، بنابر این به پرداخت به صورت مستقیم به بخش خصوصی خدمات می‌دهد.

وی با اشاره به شکل گیری گسترده استارت آپ‌ها گفت: از آنجا که در سال‌های اخیر استارتاپ‌های بسیاری شکل گرفته، جمع‌آوری وجه یکی از نکات مشترک بین کسب و کار‌های جدید بخش خصوصی است که به پرداخت در این زمینه نقش گسترده‌ای ایفا کرده است.

مدیرعامل شرکت به‌پرداخت بر در نظر گرفتن خواسته‌های کسب و کار‌ها تاکید کرد و گفت: اینکه چقدر بتوانیم سرویس‌های بهتر و سریعتری ارائه دهیم، اهمیت بسیاری دارد، زیرا هم باعث تداوم رشد کسب و کار‌ها به ویژه کسب و کار‌های بخش خصوصی می‌شویم و هم بازار توسعه برای شرکت به پرداخت ایجاد می‌کنیم.

وی از نگاه ویژه هیئت مدیره به پرداخت به بخش خصوصی خبر داد و گفت: هیات مدیره بخش خصوصی همیشه سعی کرده در قالب ارتباط گرفتن با شرکت‌های خصوصی در حوزه خرده فروشی و فروش اینترنتی تعاملات خوبی داشته باشد.

تقی پور ازتعامل و همکاری قابل توجه به پرداخت با شرکت‌های بزرگی همچون دیجی کالا و اسنپ خبر داد و گفت: تعاملات خوبی با شرکت‌های فعال در حوزه اینترنتی برقرار کرده ایم و بدنبال توسعه روز افزون آن هستیم.

وی از تاکید به پرداخت برای فعالیت در بخش‌های خرده فروشی خبر داد و گفت: در حوزه خرده فروشی با فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال تعامل هستیم. اکثر فروشگاه‌های زنجیره‌ای خصوصی هستند و این تعامل باعث رشد سریع بخش خصوصی و شرکت به پرداخت شده است.

برچسب: بخش خصوصیبه پرداختخرده فروشیفروش اینترنتیمهدی تقی پور

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

آخرین اخبار

چرا ارسال پیامک منطقه‌ای بهترین ابزار بازاریابی ۱۴۰۴ شد؟

. «آذرنقش»؛ گامی برای احیای جایگاه حرفه‌ای ابرنگ در هنر معاصر

«ادعای خبرساز یک درمانگر: درمان فوری سرماخوردگی و کرونا با طب سنتی»

درس عبرت نگرفتیم: از شهادت آبان ۹۸ تا فاجعه آذر ۱۴۰۴

از حملات اسرائیل تا آماده باش ایران، روزهای سرنوشت ساز خاورمیانه

محمود اولیایی رئیس،پدیدار نایب‌رئیس و انبیائی خزانه‌دار؛ جزئیات نشست نخست هیئت‌مدیره جدید

  • خانه
  • اخبار ویژه
  • مقالات
تماس با ما: 09364218877

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • حقوقی
  • سلامت و زیبایی
  • سیاسی
  • علم و فناوری
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • ورزشی
  • مقالات

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد.