• آخرین
  • روند
  • همه
  • گردشگری
  • تئاتر
  • فرهنگی و هنری

تجارت موسیقی در تلویزیون با احیای برند فراموش شده “حامد همایون”!

خرداد 30, 1400

دل نوشته ای درباره صدای باد

خرداد 16, 1404

دل نوشته ای درباره زیبایی طبیعت

خرداد 14, 1404

دل نوشته ای درباره دوستان نامرد و دوستی های بی اساس که در آن در رفاقت خیانت می شود

خرداد 13, 1404

بررسی روان شناختی انگیزه های موفقیت

خرداد 13, 1404

تاثیر تغییرات اقلیمی بر تنوع زیستی

خرداد 9, 1404

*شالودشکنی فرهنگی استعاره، از بومیسازی تا گفتمان اجتماعی*

خرداد 9, 1404

“اسپرچوب؛ پیشگام دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری در ایران”

خرداد 6, 1404

هلدینگ اسپیدار ترویج فرهنگ ارزش‌آفرینی

اردیبهشت 1, 1404

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

فروردین 31, 1404

تأثیر گفت‌وگوهای منطقه‌ای بر انتظارات اقتصادی و تصمیم‌های کسب‌وکارها

فروردین 30, 1404

مجاهد حاج نوری کمیل المالکی، دبیرکل محترم حزب الدعوه اسلامی.

فروردین 29, 1404

اهداف نهضت امام حسین (ع) اثر استاد ابراهیم صنوبر

فروردین 27, 1404
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • تئاتر
جمعه, خرداد 16, 1404
  • ورود کاربر
مدیاخبر
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • تئاتر
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
مدیاخبر
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه اجتماعی

تجارت موسیقی در تلویزیون با احیای برند فراموش شده “حامد همایون”!

خرداد 30, 1400
در اجتماعی
0

حامد محمودزاده قرار است در نقش حامد همایون بازی کند و این در حالی است که بِرند حامد همایون مدت‌هاست رو به افول گذاشته است.
به نقل از مدیاخبر – اگر از شما بپرسند که «حامد محمودزاده را می‌شناسید؟» احتمالا پاسختان منفی خواهد بود. اگر به شما تاکید کنند که این شخص را می‌شناسید و احتمالا چندین بار هم او را دیده‌اید؛ شاید بیشتر تعجب کنید. اما واقعیت آن است که شما این شخص را می‌شناسید و شاید بارها و بارها در موقعیت‌های مختلف صدایش را شنیده‌اید؛ یا خودتان از علاقه‌مندان به صدایش هستید یا در تاکسی و خیابان و مهمانی و جاهای دیگری، به اجبار یا به انتخاب خودتان آهنگ‌هایش را شنیده‌اید.
اما بِرند تجاری او با نامش فرق می‌کند. او با بِرند «حامد همایون» خواننده شد. عنوانی که محسن رجب‌پور تهیه کننده موسیقی پاپ برایش انتخاب کرد. «حامد همایون» خیلی زود گُل کرد، خیلی زود درخشید و خیلی زود هم به سمت اُفول رفت.

خواننده‌های زیادی در سال‌های گذشته دچار چنین سرنوشتی شده‌اند؛ یعنی در یک شب ره صد سال را پیمودند و در یک شب هم به انتهای خط رسیدند. چنین خوانندگانی پس از گذر از لحظه‌های اوج و محبوبیت، وارد روند فراموشی می‌شوند.

بر کسی پوشیده نیست که خوانندگان پاپِ تاریخ مصرف‌دار، با هدایت و مدیریت تهیه‌کنندگان، مسیر کوتاهِ فرش تا عرش را طی می‌کنند. برای حامد محمودزاده هم ماجرا با مدیریت محسن رجب‌پور شکل گرفت و پیش رفت.

بِرند حامد همایون در پنج ماهِ نخست سال 1396 حدود 239 اجرا را به صحنه برد. او را رکورددار برگزاری تعداد کنسرت در یک سال می‌دانند. حتی کار به جایی رسید که این رکورد در گینس هم ثبت شد.

اما دوران اوج و درخشش و درآمدزایی خیلی زود به پایان رسید و روزگارِ تلخ‌تر از زهر فرا رسید.

اکنون چند سالی است که بِرند حامد همایون تقریبا تمام شده و مدت‌های زیادی از برگزاری آخرین کنسرت او می‌گذرد.

با این حال گویا حامد همایون نمی‌خواهد برای همیشه فراموش شود. تهیه‌کننده این برند در تلاش است تا «حامد همایون» را بار دیگر احیا کند. برای این کار کجا بهتر از تلویزیون!

یادمان باشد که بسیاری از خوانندگانی که می‌خواهند برای نخستین بار در فضای موسیقی کشور مطرح شوند، کارِ تبلیغاتی‌شان را از تلویزیون شروع می‌کنند. پس طبیعی است که بِرند حامد همایون هم برای احیای خود بار دیگر دست به دامن تلویزیون شود.

در روزهای گذشته خبر آمد که سریالی با عنوان «حالا برعکس» قرار است، براساس پست صحنه‌های برنامه‌ی «خنداونه» پخش شود. جالب‌تر آنکه یکی از بازیگران این سریال حامد محمودزاده است که با همان بِرند «حامد همایون» در این سریال حضور دارد. محمودزاده در این سریال نقش «حامد همایون» را بازی می‌کند.

این سریال طنز هر شب از شبکه نسیم پخش خواهد شد و به نوعی مکمل برنامه‌ «خندوانه» خواهد بود.

نتیجه اینکه بِرند حامد همایون بار دیگر از طریق رسانه ملی قرار است احیا شود. حال اینکه چرا تلویزیون پذیرفته است که یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های خود را به احیای خواننده‌ای در عرصه موسیقی پاپ اختصاص دهد، پرسشی است که باید از مسئولان تلویزیون پرسید.

ماجرا زمانی تبلیغاتی‌تر می‌شود که بدانیم حامد همایون این روزها آماده‌ انتشار تازه‌ترین آلبومش می‌شود. به زبان ساده؛ تلویزیون جایگاهی می‌شود برای احیای برندی که در عرصه‌ موسیقی رو به افول و فراموشی رفته بود؛ پس از اینکه این بِرند بار دیگر برسر زبان‌ها افتاد، آلبوم جدید او هم روانه‌ی بازار موسیقی می‌شود و اینگونه است که مسیری درست؛ البته از نظر تبلیغاتی برای این برند طی خواهد شد.

همچنین باید بدانیم که حضور خوانندگان در برنامه‌های تلویزیونی همیشه با این پرسش همراه بوده است که فلان خواننده چطور و براساس کدام معیار و کدام جایگاه فرهنگی و هنری به فلان برنامه‌ی تلویزیونی دعوت شده است؟ گاهی دیده شده که خواننده‌ای با کمترین سابقه‌ی هنری یعنی حتی با کمتر از یک سال فعالیت در عرصه موسیقی، به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون دعوت شده و در راهِ مشهور شدن، در یک شب، هزاران فالوور جذب کرده است.

این بار البته ماجرا کمی متفاوت‌تر است و باید پرسید که حامد محمودزاده براساس کدام سابقه‌ بازیگری و براساس کدام جایگاه‌ فرهنگی و هنری برای بازی در سریالی تلویزیونی آن هم در نقشِ «حامد همایون» انتخاب شده است؟

شاید هم این سریال از اساس برای احیای این بِرند طراحی و ساخته شده باشد!

پست قبلی

خسته نباشید به مدیران برای کارهای نکرده‌شان/ به تئاتر فکر نمی‌کنم

پست بعدی

کنداکتور تلویزیون به دوران قبل از انتخابات بازگشت

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

  • روند
  • دیدگاه ها
  • آخرین

«موش» به شهرزاد می‌آید

اسفند 27, 1399

درفش رزم دبير بخش پوستروعکس ششمین جشنواره تئاترخلاق فراخوان اين بخش را منتشر كرد

بهمن 24, 1399

آریا درفش رزم داورمسابقات مهارت بین دوکشور ایران و روسیه شد

بهمن 25, 1399

«موش» به شهرزاد می‌آید

0

هنرمندان هم در حریم «تئاتر شهر» حس امنیت ندارند!/ مصائب یک شلختگی

0

فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی برای اجرا و پخش آنلاین

0

دل نوشته ای درباره صدای باد

خرداد 16, 1404

دل نوشته ای درباره زیبایی طبیعت

خرداد 14, 1404

دل نوشته ای درباره دوستان نامرد و دوستی های بی اساس که در آن در رفاقت خیانت می شود

خرداد 13, 1404
لینک ها: | یدکیو | ذغالیها | ولوزماجور | تارپودکارپت | کتیرو | دالمیکر | دانه روغنی | آیاسنشیال اویل | روسریگلی | اویلانجین | ایرانی بازی | یوپیاسمارکت | فیتپینو | فیشمیش | اوتو | بستسالمون | زیراندازآنلاین | دشتبهشت | آیرادیاتور | گلسوب | دکمه ساز | حصیریاب | چکش هیدرولیک | فریزرز | دکمه ساز | Arad Branding
مدیاخبر

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد.

منوی سریع

  • درباره مدیا خبر
  • تبلیغات
  • حریم حصوصی
  • تماس با مدیا خبر

ما را دنبال کنید:

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • تئاتر

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد.