• آخرین
  • روند
  • همه
  • گردشگری
  • تئاتر
  • فرهنگی و هنری

بیمه های کوثر سمنان زیر تیغ نقد و بررسی

شهریور 5, 1402

نقد حقوقی بر سریال خانگی «محکوم»به قلم مینا بارانی

مهر 19, 1404

توسعه شارژرهای سریع خودروهای برقی

مهر 18, 1404

برگزاری مراسم روز ملی تهران در مؤسسه فرهنگی تهران‌نامه

مهر 18, 1404

«به رسم ایران پرگهر»؛ هم‌نوایی اسطوره، شعر و هنر برای بازآفرینی امید

مهر 17, 1404

رویداد سرمایه‌گذاری بدون مرز

مهر 15, 1404

شرایط اکنون عراق و مشارکت در انتخابات پیش رو

مهر 10, 1404

MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان

مهر 8, 1404

حادثه ای برای دو مامور فراجا

مهر 3, 1404

اسحاق نصیری مربی تیم ملی ووینام ایران شد

مهر 3, 1404

قرارداد تولید فیلم کوتاه «قرص قلب خون‌آشام» امضا شد

مهر 2, 1404

کامران تفتی و متین ستوده ازدواج کردند

مهر 1, 1404

تماس مستقیم عراقچی با فرستاده ویژه کاخ سفید

شهریور 31, 1404
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • تئاتر
سه شنبه, مهر 22, 1404
  • ورود کاربر
مدیاخبر
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • تئاتر
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
مدیاخبر
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه اقتصادی

بیمه های کوثر سمنان زیر تیغ نقد و بررسی

شهریور 5, 1402
در اقتصادی
0

مدیرعامل بیمه کوثر در سفر به استان سمنان، چالش‌ها را بررسی و پیشنهادها را ارایه کرد.

به گزارش مدیاخبر به نقل از پول نیوز، یکی از مهمترین رویکرد‌های مدیریت، ارتباط نزدیک و مستمر مدیر با زیرمجموعه هاست. امروزه مدیریت لوکس و تکیه زدن بر صندلی مدیریت بدون درک درست از شرایط زیرمجموعه‌ها به هیچ عنوان موثر نیست. ارتباط نزدیک با اعضا می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد، زیرا مشکلات از زبان اعضا شنیده می‌شود و مدیریت با حضور در محل، این مشکلات را از نزدیک لمس می‌کند، بنابر این بدرستی درک می‌کند و بهتر می‌تواند چاره اندیشی داشته باشد. دلیل اثبات این ادعا، سفر‌های استانی روسای سه قوه و تاثیراتی است که در کاهش تنش‌ها دارد.

بررسی در قالب سفر

مدیرعامل بیمه کوثر نیز در قالب سفر‌های استانی، حضور مستمری در بین نمایندگی‌ها دارد. ابوالفضل آقادادی به همراه مدیران دیگر بخشها، در بین نمایندگی‌های بیمه کوثر در استان‌ها حضور می‌یابد تا چالش‌های هر استان را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دهد و در قالب ارایه دیدگاه‌های خود، مسیر را برای ادامه کار ریل گذاری کند. آقادادی در تازه‌ترین رویکرد نیز به همراه گروهی از معاونین و مدیران شرکت بیمه کوثر، به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد سرپرستی استان سمنان بیمه کوثر و شرکت در دیدار‌هایی با همکاران و شبکه فروش در این استان حضور یافت. مدیرعامل بیمه کوثر پس از آنکه گزارش مدیر سرپرستی استان سمنان در خصوص شرایط و عملکرد استان را شنید، دیدگاه‌ها و راهکار‌های لازم را در خصوص رفع چالش‌ها و مدیریت بهتر به فعالان بیمه کوثر ارایه داد.

ارتقای کیفیت در دستور کار

آنچه در اولویت جذب مشتری قرار دارد، ارایه خدمات بهتر است و هرچقدر خدمات بهتری ارایه شود، باعث رونق شرکت بیمه می‌شود. به همین دلیل آقادادی خطاب به مسوولان و نمایندگی‌های بیمه کوثر در سمنان برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان و توسعه روابط با نمایندگان و شبکه فروش را امری مهم برشمرد و گفت: باید در مسیر استراتژی شرکت به منظور تحقق اهداف کلان بیمه کوثر در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان گام برداریم.

ترکیب مناسب فروش و مدیریت

عملکرد مالی یک شرکت نشان می‌دهد که تا چه اندازه در بکارگیری تصمیمات و اجرای آن‌ها موفق بوده است. مدیرعامل بیمه کوثر نیز در دیدار با مسوولان و نمایندگی‌های استان سمنان، به میزان فروش و سودآوری بیمه کوثر در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات آنلاین موضوعی تاثیرگذار در عملکرد شرکت بیمه کوثر بوده است. آقادادی سطح مناسب فروش بیمه کوثر را ناشی از بکارگیری ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک عنوان کرد.

کاهش زمان پرداخت خسارت

آنچه بار‌ها از سوی مردم مطرح شده و دلیل رضایت یا نارضایتی مردم از صنعت بیمه بوده، پرداخت خسارت و روند طولانی آن است. به همین دلیل آقادادی به تشریح این چالش پرداخت و گفت: کاهش مدت زمان پرداخت خسارت و حذف فرآیند‌های طولانی در تشکیل پرونده، کارشناسی و ارزیابی خسارت مهم و دارای اهمیت در بهبود ارائه خدمات به مشتریان است.

ضرورت بررسی ریل گذاری

اگرچه ریل گذاری آقادادی با بررسی شرایط صورت گرفته و اجرای این ریل گذاری باعث می‌شود تا تسهیل امور در دستور کار قرار گیرد و میزان جذب مشتری در بیمه کوثر افزایش داشته باشد، اما باید این سفر و ریل گذاری که در آینده مورد بررسی قرار گیرد و مشخص شود که فعالان بیمه کوثر در استان سمنان تا چه اندازه تابع سیاستگذاری‌ها بوده اند و تاثیر این ریل گذاری‌ها چه مقدار بوده است.

برچسب: ابوالفضل آقادادیاستان سمنانبیمه کوثرپرداخت خسارتمدیریت ریسک
پست قبلی

انتخابات تنها مسیر درست

پست بعدی

برگزاری مراسم روز ملی پزشک در سالن آمفی تئاتر سازمان مردم نهاد شهر تهران

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شانزده =

  • روند
  • دیدگاه ها
  • آخرین

«موش» به شهرزاد می‌آید

اسفند 27, 1399

درفش رزم دبير بخش پوستروعکس ششمین جشنواره تئاترخلاق فراخوان اين بخش را منتشر كرد

بهمن 24, 1399

آریا درفش رزم داورمسابقات مهارت بین دوکشور ایران و روسیه شد

بهمن 25, 1399

«موش» به شهرزاد می‌آید

0

هنرمندان هم در حریم «تئاتر شهر» حس امنیت ندارند!/ مصائب یک شلختگی

0

فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی برای اجرا و پخش آنلاین

0

نقد حقوقی بر سریال خانگی «محکوم»به قلم مینا بارانی

مهر 19, 1404

توسعه شارژرهای سریع خودروهای برقی

مهر 18, 1404

برگزاری مراسم روز ملی تهران در مؤسسه فرهنگی تهران‌نامه

مهر 18, 1404
لینک ها: | یدکیو | ذغالیها | ولوزماجور | تارپودکارپت | کتیرو | دالمیکر | دانه روغنی | آیاسنشیال اویل | روسریگلی | اویلانجین | ایرانی بازی | یوپیاسمارکت | فیتپینو | فیشمیش | اوتو | بستسالمون | زیراندازآنلاین | دشتبهشت | آیرادیاتور | گلسوب | دکمه ساز | حصیریاب | چکش هیدرولیک | فریزرز | دکمه ساز | Arad Branding
مدیاخبر

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد.

منوی سریع

  • درباره مدیا خبر
  • تبلیغات
  • حریم حصوصی
  • تماس با مدیا خبر

ما را دنبال کنید:

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • تئاتر

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد.