• آخرین
  • روند
  • همه
  • گردشگری
  • تئاتر
  • فرهنگی و هنری

به همت هلدینگ ستاپ دومین اجلاس ملی مشتری‌مداری و توسعه کسب‌وکار برگزار می‌شود

آبان 17, 1402

مذاکره تحت تهدید و اجبار رویکرد چماق و هویج ترامپ

مهر 23, 1404

نقد حقوقی بر سریال خانگی «محکوم»به قلم مینا بارانی

مهر 19, 1404

توسعه شارژرهای سریع خودروهای برقی

مهر 18, 1404

برگزاری مراسم روز ملی تهران در مؤسسه فرهنگی تهران‌نامه

مهر 18, 1404

«به رسم ایران پرگهر»؛ هم‌نوایی اسطوره، شعر و هنر برای بازآفرینی امید

مهر 17, 1404

رویداد سرمایه‌گذاری بدون مرز

مهر 15, 1404

شرایط اکنون عراق و مشارکت در انتخابات پیش رو

مهر 10, 1404

MTC سومین مجمع بین المللى آستراخان

مهر 8, 1404

حادثه ای برای دو مامور فراجا

مهر 3, 1404

اسحاق نصیری مربی تیم ملی ووینام ایران شد

مهر 3, 1404

قرارداد تولید فیلم کوتاه «قرص قلب خون‌آشام» امضا شد

مهر 2, 1404

کامران تفتی و متین ستوده ازدواج کردند

مهر 1, 1404
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • تئاتر
چهارشنبه, مهر 23, 1404
  • ورود کاربر
مدیاخبر
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • تئاتر
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
مدیاخبر
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه ویژه

به همت هلدینگ ستاپ دومین اجلاس ملی مشتری‌مداری و توسعه کسب‌وکار برگزار می‌شود

آبان 17, 1402
در ویژه
0

پیرو برگزاری موفق نخستین دوره «اجلاس ملی مشتری‌مداری و توسعه کسب‌وکار» در دی‌ماه سال گذشته، هلدینگ ستاپ در نظر دارد دومین دوره این اجلاس را با حضور و مشارکت سازمان‌ها و نهادهای دولتی و عمومی، شرکت‌های تولیدی و خدماتی و متخصصین و کارشناسان حوزه کسب‌وکار برگزار نماید.

به گزارش مدیاخبر، در این رویداد که 27 دی ماه 1402 در مرکز همایش‌‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌گردد، آخرین دستاوردهای علمی این عرصه توسط اساتید تراز اول کشوری، آقایان «دکتر محمود محمدیان» و «دکتر نیما کیمیایی» برای حاضرین ارائه گردیده و مسائل روز حوزه کسب‌وکار کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

از مهم‌ترین سرفصل‌های اجلاس می‌توان به مواردی هم‌چون «تجربه کاربری، طراحی خدمات و تجربه مشتری»، «خلق رضایت از طریق

روش‌های کم‌هزینه» «تحول کسب‌وکار از طریق طراحی تجربه متفاوت برای مشتری» و «تبدیل مشتری راضی به مشتری وفادار» اشاره نمود.

همچنین در این رویداد، از مدیران کسب‌وکارهای برتر کشور در زمینه مشتری‌مداری، تجلیل و تکریم به عمل خواهد آمد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در این گردهمایی، از طریق لینک زیر برای ثبت‌نام اقدام نمایند:

https://setupholding.com/crm2-ejlas/

برچسب: دکتر محمود محمدیاندکتر نیما کیمیاییدومین اجلاس ملی مشتری‌مداری و توسعه کسب‌وکارمرکز همایش‌‌های بین‌المللی جزیره کیشهلدینگ ستاپ
پست قبلی

آشنایی با مفهوم پایداری در کسب‌وکار و بررسی مولفه‌های اساسی کسب‌وکار پایدار

پست بعدی

امیر عباس عسگریان مدال خود را به جوانان فلسطینی هدیه کرد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 12 =

  • روند
  • دیدگاه ها
  • آخرین

«موش» به شهرزاد می‌آید

اسفند 27, 1399

درفش رزم دبير بخش پوستروعکس ششمین جشنواره تئاترخلاق فراخوان اين بخش را منتشر كرد

بهمن 24, 1399

آریا درفش رزم داورمسابقات مهارت بین دوکشور ایران و روسیه شد

بهمن 25, 1399

«موش» به شهرزاد می‌آید

0

هنرمندان هم در حریم «تئاتر شهر» حس امنیت ندارند!/ مصائب یک شلختگی

0

فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی برای اجرا و پخش آنلاین

0

مذاکره تحت تهدید و اجبار رویکرد چماق و هویج ترامپ

مهر 23, 1404

نقد حقوقی بر سریال خانگی «محکوم»به قلم مینا بارانی

مهر 19, 1404

توسعه شارژرهای سریع خودروهای برقی

مهر 18, 1404
لینک ها: | یدکیو | ذغالیها | ولوزماجور | تارپودکارپت | کتیرو | دالمیکر | دانه روغنی | آیاسنشیال اویل | روسریگلی | اویلانجین | ایرانی بازی | یوپیاسمارکت | فیتپینو | فیشمیش | اوتو | بستسالمون | زیراندازآنلاین | دشتبهشت | آیرادیاتور | گلسوب | دکمه ساز | حصیریاب | چکش هیدرولیک | فریزرز | دکمه ساز | Arad Branding
مدیاخبر

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد.

منوی سریع

  • درباره مدیا خبر
  • تبلیغات
  • حریم حصوصی
  • تماس با مدیا خبر

ما را دنبال کنید:

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • گردشگری
  • تئاتر

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد.